Wprowadzamy adres poczty zgodny ze schematem imie.nazwisko@hugo.edu.pl , zawsze bez znaków diakrytycznych (np. ąęśćźńół) i tylko małe litery.
Następnie wprowadzamy standardowe pierwsze hasło Szkola123! (pierwszą literą jest duża „S”, nie używamy litery „ł”, zamiast niej używamy „l”).
Należy ustalić własne hasło. By to zrobić wprowadzamy wpierw stare hasło Szkola123! , a następnie nowe. Proszę nowe hasło zapamiętać sobie (można zapisać w bezpiecznym miejscu).
Pojawienie się następującego okna świadczy o niewłaściwej strukturze hasła. Hasło nie może zawierać w sobie adresu email, musi mieć co najmniej 8 znaków, musi zawierać co najmniej jedną wielką literę, małą literę, cyfrę i co najmniej jeden symbol.
Następnie zostaniemy poproszeni o uzupełnienie dodatkowych danych, potrzebnych do odzyskania hasła w przypadku jego utraty. Należy podać albo telefon kontaktowy (odzyskanie hasła będzie polegało na odebraniu kodu w postaci wiadomości SMS i wprowadzeniu go do formularza), albo inny adres email (odzyskanie będzie polegało na otrzymaniu kodu na zapasowego emaila i wpisanie go do formularza, lub kliknięcia w zawarty w wiadomości link).
NIE zaznaczamy „Nie pokazuj ponownie”.
Po zalogowaniu mamy dostęp do wszystkich aplikacji systemu Microsoft Office 365 po przez skróty w pionowej wstędze umieszczonej w przeglądarce po lewej stronie.